نسل ما...
تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:, | 12:13 | نويسنده : ♠اتاناز♠

ب نسل هاي بعدي بگوييد:

نسل ما نه سر پيازبود نه ته پياز.

نسل ما خود پياز بود كه هر كي مارو ديد گريه كرد...



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت17:00---25 شهريور 1395
اون چیـــه که بیــشتر دوست داری "بـُـخــوری تا بـُـکــنی؟!
.

.


.
درسته "Like "

ترم جدید کلاس قرآن شروع شده ها بیا ثبت نام

مفسد فی الارض: اسرائیلی.
این حرفا نیست من لایی میکشم .مث تو ترسونیستم


سارا راسو
ساعت14:31---17 شهريور 1395
دارن بزور شوهرم میدن.یکشنبه شوهر میکنم.نوید شوهرم میشه.
دوساله دنبالمه.ول کن نیست.خوشگله و مهندسه. ولی خدارو شکر زرنگ نیست و
خوشبختانه ساده و مظلومه.بدیش اینه محل کارش شمال نیست
و کرجه.فعلا ازدواج کنیم بعد می یارمش شمال.زندگی بدون بارون
شمال و مرغ و خروسام و دوستام(...) بدرد نمیخوره.
پسر ساده ای هست.خبر نداره این وبو .پس دوستام فعلا تو وبم
همچنان راحت باشن.دوستیها و شو خیهای مجازی سرجاشه.
شیطنتای دنیای واقعی هم بعضیاش سر جاشه.جهت اطلاع دوستان
راستی یه دوس پسر جدید بدشانسم داریم که تا دوس شدیم پاقدمش
خوب بود و شوهر کردم مسعوده اومد رامسر پیشم و تفریح رفتیم با هم یه عالمه.
پسر خوبیه هواشو داشته باشین و لینکش کنین
ادرسش اینه:
http://masoudzaremoghaddam.blogfa.com
اینم سهمیه جکت:

ﻣامانم : ﺧﺐ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﺸﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ
ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺯﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ
ﮐﻨﯿﻢ..
من : ﺍﻭﮐﯽ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺪﻭﻧﯽ؟ خخخخخخخخخ
بهم بیشتر سربزن.قهر میشما؟؟؟بوس بای


سارا راسو
ساعت21:49---6 شهريور 1395
هیچ وقت به خودت نگو من یه آدم زشتم;

بگو من یه میمون خوشکلم…..

همیشه مثبت فکر کن[خنده]


سارا راسو
ساعت16:32---3 شهريور 1395
یه بار معلممون بابامو خواست بهش گفت بچتون خیلی بی انضباطه بابام گفت خدا رو شکر, از دیشب خوابم نبرد فکر کردم پول میخواستی.........سلام چطوری ؟؟؟؟..چرا تحویل نمیگیری؟؟؟؟؟
خخخخ سلام راسو خنگول چطوری


sara rasoo
ساعت15:54---26 مرداد 1395
ﻫﻤﺶ ﺑﻜﻦ ﺑﻜﻦ ﺑﻜﻦﺩﻳﮕﻪ ﻛﻤﺮﻱ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ ﻭﺍﺳﻢ ..ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻳﻚ ﻗﺒﺮ ﻛﻦ ...ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺖ ﺣﻖ ﻣﯿﺪﻡ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻓﮑﺮ ﺑﺪ ﮐـﺮﺩﻡ

...
ساعت20:51---19 مرداد 1395
کستو بخورم
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سارا راسو
ساعت23:11---13 مرداد 1395
آقا ما یه روز اومدیم یه آدم خوشگلو خوش تیپو بغل کنیم
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تق خوردیم به آینه

ب همین برکت


سارا راسو
ساعت23:10---13 مرداد 1395
آقا ما یه روز اومدیم یه آدم خوشگلو خوش تیپو بغل کنیم
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تق خوردیم به آینه

ب همین برکت


سارا راسو
ساعت11:03---9 مرداد 1395
پسره پست گذاشته یکی بیاد آرومم کنه ٫ واسش کامنت گذاشتم هووووش هوووش اروم ، اروم باش بلاکم کرد روانی بیا و خوبی کن========================یه جوری ارایش کنین که روتون بشه با دوست پسرتون برین حموم!========================سلام بیا اینورا . راستی اپ قبلیمو بخون ماه تولدتو ببین چی هستی؟متاسفم برات.خخخخخخ [بغل]

سارا راسو
ساعت22:21---30 تير 1395
یارو میره مهمونی ، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه:
جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟
یارو با خودش فکر میکنه کی حوصله گریه بچه داره.
بعد به صاحب خونه میگه:
نه ممنون همینجا تو حال خوبه!
صبح پا میشه بره دستشویی یهو یه دختر خوشگل با لباس خواب میبینه ..
میگه:
شما دختر فلانی هستی ؟ اسمتون چیه؟
دختره میگه:اسمم نازنین تو خونه صدام میکنن نی نی. اسم شما چیه؟
میگه: من ..خر
من گاو
من الاغ
من نفهم
من بیشعور
......................................................<b r /> آروم بکن

چسبه زخمو میگم

بدبخت حشری........متاسفم...


سارا راسو
ساعت20:00---17 تير 1395

همیشه سگ درونتو کنترل نکن
گاهی وقتا آزادش کن زنجیرشو
باز کن .بعضیا رو باید جر داد.
.....................................
سلام بهم سر بزن آتانازخنگول[بوسه]


سارا راسو
ساعت12:09---11 تير 1395
گیریم دو سه روزی هم کافه گردی کردید و خیابان ولیعصر را از اول تا آخر قدم زدید...

گیریم هزارتا سلفی هم باهم گرفتید وهزار بوسه هم رد و بدل کردید...

دستِ هم را فشردید و دل دادید و قلوه تحویل گرفتید...

آخرِ آخرش این است که یکی تان به آن دیگری میگوید: من لیاقتِ تو را ندارم...

یا آن دیگری میگوید: برای تو از من بهتر پیدا می شود...

و آخرِ آخرش هردو باید چشمانتان را ببندید و از کنار کافه های دورانِ باهم بودنتان رد شوید و دستانتان را در جیب ژاکتتان گره کنید...

تهِ تهش این ست....



پس تا فرصت هست بکنید

..............

البته تو بده به کارت برس.خخخخخخ


سارا راسو
ساعت7:22---11 تير 1395
راند پنجم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چیزی نیست ، پشه داره منو میکنه
===========================
بیمارستان بودم دیدم یه خانمی سه قلو زاییده

دیدم شوهرش یه گوشه نشسته و بغض کرده بدجور

رفتم پیشش دستمو انداختم دور گردنش گفتم:

بغض خوشحالیه دیگه میفهمم حالتو

حالشو ببر سه قلووو ناکِس عجب کمری داشتی

گفت جنده خانوم چی میگی؟من عقیمم

هیچی دیگه... چخبرآاا؟ هوا خوبه اونجا؟
=======================
سلام کسو


جنده آشنا
ساعت6:54---26 خرداد 1395
مسابقه بله - خیر :








تا حالا شده .......بدی پول نگیری؟


اگه میتونی جواب بده..
................
سلام ببخش بی ادبی بود.یکی از دوس پسرام داد پسندبدم دادم بهت.خخخخخخخ
کیش گرمه اونجا کس میدی؟چقد جنده شدی،؟خوش به حالت کسو


سارا راسو
ساعت11:02---21 خرداد 1395
من نفهمیدم این مال مردم خور که میگن چیه؟
.
.
.
.
.

میشه یه نفر بیاد مال منو بخوره ببینم چجوریه؟؟؟
===========================
به مامانم گفتم:دیشب خواب دیدم
چندتا گرگ دارن تیکه تیکت میکنن!!!
مامانم گفت :خدامرگم بده عمه هات دارن میان اینجا
===========================
یه بار تو اول دبستان بغل دستیم بهم گفت:

مسخره...

منم گفتم:اسم بابات اصغره...

آقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی
===========================
سلام شطوری آتاناز جونم ا؟؟؟؟؟؟کم پیدایی


سارا راسو
ساعت17:33---13 خرداد 1395
.قیمت انگور درقزوین اعلام شد........
دم باغ. ۱۲۰۰
.
.






.
.
.

.
.

ته باغ مفتی!!!!


sara sexi
ساعت15:21---10 خرداد 1395

این بهرام چی میخواد؟//////////////////////////؟عکس ........................ بده ببینم ایمان چه مبکنه


اووووووووغ عمرا با الاغ باشم بهتره تا برم با بهرام ....... ایش


بهرام
ساعت20:08---9 خرداد 1395

........................................

اووووووووووووووووووووغ نه باو اصلا حالم بهم میخوره باهات بحرفم باز برم عکستو بگیرم از سارا ایش



sara sexi
ساعت19:17---1 خرداد 1395

نوش جونت.یبار .......... همیشه باید ......................... پسرخالت و شوهرتو ....................


دیهههههه شووووووومل ندالم


sara sexi
ساعت4:46---1 خرداد 1395

از اخلاق ایمان خوشم نمی یاد وگرنه بهش جوری............... که چشاش سیاهی بره.بهش................،؟تعریف کن ......................مبارک


اره جاات خالی بود خخخخخخخ


sara ..............
ساعت18:44---31 ارديبهشت 1395

ادم عاقل به فامیل..............ه.نده بهش الاغ .این همه پسر.برو به پسرای متاهل.....................نم قرصه


ایمان هم نامزد دارع خخخخخخخ البته 4ماه میشه نامزد کردن طفلی هرچی به نامزدش میگه بده از کس بکنمت میگه نه میترسم بیچاره عقده داشت به من گفت بیا بکنمت از کس


سارا راسو 
ساعت9:53---31 ارديبهشت 1395

به کی .................ه ................



سارا راسو
ساعت7:02---30 ارديبهشت 1395
برای اینکه کامنت سکسی میدم با ادرس خودم نباشه فیلتر شم
خخخخخخ اوکی


sara sexi
ساعت19:25---28 ارديبهشت 1395
یه توصیه دارم برای پسرا

هـر شب کاندوم به کیر بخواب...

یوقت شیطان کص هایی که برات میاره ایدزی نباشن

والا از این کصکش بعید نیست...
اووووووو چی شده اسمتو گذاشتی سارا سکسی


سارا راسو
ساعت19:24---27 ارديبهشت 1395
جاهل چیست؟
جایی که هِل در آن نگه داری میشود.
جلسه دارم باید زود برم.


sara sexi
ساعت18:26---26 ارديبهشت 1395
ولش کن بابا
اون بهرام کس کن نیست
خخخخخخخخخخ اره باو


سارا راسو
ساعت18:25---26 ارديبهشت 1395
ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍ ﮐﯿﺴﻪ ﺑﺮﻧﺞ 20 ﮐﯿﻠﻮﯾﯽ ﺭﻭ
ﺟﻮﻧﺸﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ تا ﺑﻠﻨﺪ ﮐﻨﻦ
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻣﺎ ﺩختر 65 ﮐﯿﻠﻮﯾﯽ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ
ﻗﻮﻃﯽﮐﻨﺴﺮﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﻻاااااااااااااﻣﺼﺐ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺑا ﺍﻧﺴﺎﻥ چیکار میکنه


سارا راسو
ساعت20:31---24 ارديبهشت 1395
الهی بیایی کسمو لیس بزنی آبشو بخوری تا کست چاق و چله بشه آماده بشه واسه لیس زدن من خخخخخخخ کسو زود زود بهم سربزن
اوه تند نرو بااااااااااو تو که با دخی لز نمیکردی


سارا راسو
ساعت23:49---11 ارديبهشت 1395
کجایی خاکبرسر
تو خودت کجایی بیشعورررررررررررررررررررررررررر جنده


مهدی
ساعت23:28---8 ارديبهشت 1395
با سلام
کون شما را خریداریم
در صورت تمایل به فروش آنرا در کیر من فرو کنید
با تشکر
شیخ پشم الدین کیر کلقت گیلانی
ادرست کو جوجه


پانی
ساعت21:44---19 بهمن 1394
این پسره که بدون اسم که می یاد به دختر خالم سارا راسو کامنت سکسی میده تویی؟؟؟؟؟؟؟سارا میخواد شوهر کنه دیگه به متفرقه های غریبه حال نمیده خودتو خسته نکن میمون.خوئش شریک سکسی داره خره .تکرار نشه پسره حشری
عزیزم زر نزن من دخترم وبلاگم چن ماه پیش دست پسر خالم بود که نیومد


الهام
ساعت14:07---30 آذر 1394
چشم حتما میگم
البته منو هر کی میبینه می بغضه


کسو
ساعت22:54---7 آذر 1394
جون عکس خودته لختی زیر لحاف؟ ای کاش منم پیشت بودم
بله شماااااااااا


S̅̅͘͘͟͟ค̅̅͘͘͟͟Ր̅͘͟ค
ساعت20:33---5 آذر 1394
قشنگه وبت

ڪَمَر بـآریڪ
ساعت15:51---5 آذر 1394
سلام وبتون نایسه ممنون میشم بهم سر بزنین

+تو جعبه پیامتون خعلی پیامای بدی ارسال شده لطفا حذفشون کنین : )
چشم پاکشون میکنم


....
ساعت13:01---21 آبان 1394
من دروغگو نیستم اینم مدرک باور نداری بازم دارم
http://shshsh.avablog.ir/post/3/شماره#commentlist
برو بابا ادم بیکار


هیوا
ساعت13:18---2 مهر 1394
حالا این کیه مرده منظورم اینم بگو دیه خانم؟
عجقمه


یاسین
ساعت0:44---30 شهريور 1394
سلام اتناز خانوم . وبلاگت عالیه . اگر دوست داری به وبلاگ منم سر بزن . راسی دوست داشتی تبادل لینک هم میزنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: